marketing specialista, Believe

Herendi Ráhel

Herendi Ráhel a Believe digitális zenei disztribútor marketing specialistája. Közel másfél évtizede foglalkozik zenei kommunikációval és a piac digitális szegmensével: volt a Supermanagement sajtófőnöke, az Akvárium Klub kommunikációs igazgatója, illetve szabadúszó sajtósként hazai zenekarok projektjein dolgozott éveken keresztül. Mindezek mellett pedig a kezdetek óta közvetlen közelről követi nyomon a digitális zenei piac alakulását marketing szakemberként, illetve kiadója, az MMM Records mindennapi ügyein keresztül.

Herendi Ráhel a Believe digitális zenei disztribútor marketing specialistája. Közel másfél évtizede foglalkozik zenei kommunikációval és a piac digitális szegmensével: volt a Supermanagement sajtófőnöke, az Akvárium Klub kommunikációs igazgatója, illetve szabadúszó sajtósként hazai zenekarok projektjein dolgozott éveken keresztül. Mindezek mellett pedig a kezdetek óta közvetlen közelről követi nyomon a digitális zenei piac alakulását marketing szakemberként, illetve kiadója, az MMM Records mindennapi ügyein keresztül.

Herendi Ráhel a Believe digitális zenei disztribútor marketing specialistája. Közel másfél évtizede foglalkozik zenei kommunikációval és a piac digitális szegmensével: volt a Supermanagement sajtófőnöke, az Akvárium Klub kommunikációs igazgatója, illetve szabadúszó sajtósként hazai zenekarok projektjein dolgozott éveken keresztül. Mindezek mellett pedig a kezdetek óta közvetlen közelről követi nyomon a digitális zenei piac alakulását marketing szakemberként, illetve kiadója, az MMM Records mindennapi ügyein keresztül.

Programok

Panel résztvételek